My KoHort4

Saturday, July 13, 2019

Me & My BFF

Cun x kami..
Aku ada sorang bff..Nama die Rosidah Erma..kami dah kenal start dari tahun 2008 lagi..rasenya dan lebih 10 tahun kot..walaupun kami bukan lagi satu jabatan yang sama tapi hubungan kami tetap akrab dan erat..
Dari zaman anak dara lagi kami memang suka hang out sama…lepas aku kahwin pun kitorang still lagi luangkan masa bersama..dari zaman free hair sampai kami dah berubah menjadi isteri solehah sekarang ni..hehehe..korang tengok la betapa akrabnya hubungan kami sebagai kawan…
Koir untuk Dinner Bank Rakyat
Ok gambar ni masa mula2 masuk kerja..heheh..
Kemana sahaja kami akan bersama
Melawat kawan kami yang baru bersalin…
Model bank..Annual Report...
Sunway lagoonnn…hureyyyy
Banyak lagi picture aku nak share tapi rasenya biar la ianya jadi simpanan untuk aku je..ianya terlalu bernilai untuk dikongsi..hahaha..

Buat Ross,
Terlalu banyak sangat kenangan kita bersama ros…aku rindukan zaman dan kenangan kita dulu..tak mungkin aku akan lupakan semua kenangan terindah bersama kau..aku doakan persahabatan kita akan kekal selama lamanya..Terima kasih jadi sahabat aku dulu kini dan selamanya..Aku sayang persahabatan kita…LOTS OF LOVEEE…

Sahabatmu…
-Khaira-

No comments:

Post a Comment